BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 25, 2011

Bestnya pakai Premium Beutiful

                             Dato' Siti Nur Haliza
                                    pun pakai Premium Beutiful!









Satu-satunya pakaian dalam wanita yang disulam tenun dengan FIR. Apakah kelebihan FIR?

1. Fungsi terbesar membantu menyahtoksin dari badan melalui peluh.
Komposisi peluh biasa= 97 peratus air dan hanya 3 peratus air
Komposisi peluh dengan FIR = 80 peratus air dan 20 peratus toksin
Toksin yang dikenal pasti adalah = logam berat seperti Cadmium, plumbum, copper, racun perosak, Raksa ( Tinggi umtuk pemakan2 hasil lautan ) dan uric acid.
Dalam dunia sains Kulit adalah buah pinggang ke 3.

2. Membantu melancarkan Aliran Darah.
Sinaran FIR akan menembusi sehingga 4cm kedalam tubuh memanskan tisu dan menyebabkan tindakbalas physiologi pertambahan aliran darah ke saluran darah yang terbuka dan secara tidak langsung melancarkan darah ke ektremiti ( hujung kaki dan tangan ). Meningkatnya pegaliran darah boleh membantu mengatasi masalah radang seperti radang sendi, mempercepatkan proses penyembuhan.

3. Membantu mengurangkan berat badan.
Setiap 30 minut di dalam FIR sauna akan membakar sehingga 600 kalori= berlari sejauh 8 km.
Lemak akan menjadi larut pada suhu peripheri dan dinyah dari badan melalui kulit. Pengunaan FIR yang berterusan + diet yang baik+ motivasi yang tinggi dan mungkin bantuan program diet.

4. Membantu Sistem KardioVascular
Tindakbalas badan ke atas FIR adalah sama secara physiology seperti tindakbalas kepada aktiviti senaman. Peningkatan degupan jantung, pengaliran darah yang lebih baik terutamanya ke ekstremiti, kulit dan organ dalaman. Tetapi diingatkan bahawa pemakaian PB sahaja tidak boleh menganti kebaikan melakukan aktiviti senaman berkala anda.


5. Dapatkan KULIT yang sihat.
Semasa berpeluh liang roma akan terbuka dan seterusnya membuan kekotoran, minyak dan kulit mati. Ini akan secara langsung membantu kulit mengurangkan parut dan jerawat. Dalam perubatan moden FIR digunakan untuk merawat penyakit kulit seperti ekzema dan psoariasis.















6. Mengurangkan masalah selulit.
Sinaran FIR mampu menembusi sehingga 4 sm ke bawah kulit dan boleh memcahkan lemak selulit dan seterus lemak ini akan dinyahkan bersama-sama peluh.

7.Mengurangkan tekanan dan CFS.
Kajian dari Barat menunjukkan kesan positive therapy FIR untuk mengurangkan masalah tekanan perasaaan dan CFS ( Chronic Fatigue Syndrome )= syndrom keletihan tanpa diketahui sebab sebenarnya.

0 comments: